Job 12 van 24


Report this listing

Solliciteren



Administratief medewerker welzijn


Functie


Het gemeentebestuur zoekt een halftijdse en een deeltijdse administratief medewerker welzijn in contractueel dienstverband voor onbepaalde duur, niveau C, salarisschaal C1-C3. Interesse? Solliciteren kan tot en met 12 mei via het online sollicitatieformulier.

Ben je een administratieve duizendpoot? Haal je er voldoening uit om burgers vriendelijk en deskundig verder te help? Maak je graag deel uit van een enthousiast team dat echt bekommerd is om het welzijn van de Molse inwoners? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Als administratief medewerker welzijn zorg je voor het efficiënt afhandelen en uitvoeren van alle administratieve en logistieke processen en activiteiten. Je staat in voor administratieve ondersteuning van je collega’s en biedt de nodige ondersteuning bij projectwerking. Als eerste aanspreekpunt voor interne en externe diensten en burgers voorzie je permanentie voor onthaal en telefonische bereikbaarheid. Je staat in voor het opmaken en uitvoeren van de nodige procedures en draaiboeken die nodig zijn om de dienstverlening efficiënt en kwalitatief te laten verlopen.

We zijn op zoek naar een administratief medewerker welzijn voor:

- de afdeling seniorenwerking (deeltijdse vacature 30,4/38): Je ondersteunt de afdeling seniorenwerking op administratief vlak: opmaken activiteitenkalenders en nieuwsbrieven, verslaggeving, administratieve verwerking inschrijvingen activiteiten, administratieve opvolging vrijwilligers, …

- de afdeling Huis van het Kind (halftijdse vacature) : Hier krijg je onder andere de volgende taken:
- opvolgen digitale systemen (lokaal loket kinderopvang, aanmelden scholen, ...)
- aanspreekpunt Huis van het Kind
- opvolgen van middagtoezicht, toezicht op school,..
- algemene administratieve ondersteuning werkgroepen, projecten


We leggen ook een wervingsreserve aan voor toekomstige vacatures administratief medewerkers welzijn.

Jouw profiel


- Je hebt een diploma van het secundair onderwijs of daarmee gelijkgesteld onderwijs
- Je hebt affiniteit met en/of interesse in de welzijnssector
- Je bent klantgericht en werkt nauwkeurig
- Je bent vlot met de computer en vindt snel je weg in nieuwe programma’s
- Je kan je vlot uitdrukken, zowel schriftelijk als mondeling
  • Administratieve dossiers samenstellen
    Gegevens, de actualisatie van gegevens, terugzendingen of aanmaningen controleren
  • Brieven, tabellen, ... invoeren volgens instructies
  • Telefonische oproepen aannemen
    Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners
    Een boodschap noteren
  • Kopieerwerk verrichten
  • De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
    Bestellingen plaatsen
  • Documenten coderen, klasseren en archiveren
  • Personen onthalen en hun vraag identificeren
  • Briefwisseling registreren, sorteren, frankeren

Aanbod


- Een boeiende en afwisselende functie in een overheidsorganisatie met de juiste VIBES. Op onze jobsite kom je meer te weten over onze VIBES-waarden.
- Een uitdagende functie waarbij oog is voor een evenwichtige woon-werkbalans.
- Een contract onbepaalde duur en een aantrekkelijk salaris (salarisschaal C1-C3) met bijkomende extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, ecocheques, een gratis hospitalisatieverzekering, aanvullend pensioen, fietsvergoeding, terugbetaling woon-werkverkeer met het openbaar vervoer, kortingen via de UiTPAS en Benefits at Work.
- Relevante ervaring uit de privésector kan je laten meetellen voor maximum 12 jaar en ervaring in de openbare sector en onderwijs tellen volledig mee voor de berekening van je anciënniteit.
- Mooie werkuren .
- De mogelijkheid tot structureel thuiswerk.indien de dienstverlening dit toelaat.
- Een filevrij te bereiken werkplaats.
- Tal van vormings- en opleidingsmogelijkheden omdat wij het belangrijk vinden dat jij kan groeien binnen je job.
- Een aantrekkelijke verlofregeling (32 dagen op jaarbasis en 14 wettelijke feestdagen)

Solliciteren